|
www.vaglubuski.fora.pl Lubuskie forum aut grupy VAG: Audi, Volkswagen, Seat, Skoda, Porsche, Bentley, Lamborghini, Bugatti;)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomko91
Super User
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FKR Gronów/Zielona Góra
|
Wysłany: Wto 22:17, 12 Kwi 2011 Temat postu: zamiana n18 na n75 (1.9TDi 1Z 90klaczy) |
|
|
Witam wiem że zamienia się miejscami zaworki żeby sprawdzić czy poprawnie działają jeśli ja mam takie n75 [link widoczny dla zalogowanych] a takie n18 [link widoczny dla zalogowanych] to czy mogę je zamienić i tak już zostawić??? proszę o pomoc i jeśli możecie to powiedzcie jak podłączyć przewody do tego z obrazka 2-giego żeby były podłączone odpowiednio tak jak są podłączone w tym zaworku z obrazka pierwszego. Po prostu padło mi n75 i zastanawiam się czy moje n18 może mi je zastąpić bez późniejszych błędów komputera itd... wiem że takie zamiant są stosowane bardzo często ale 1Z mają trochę inny zaworek niż np AHF-y w których oba te zaworki wyglądają identycznie i działają identycznie. pozdrawiam i z góry dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ptaak
Nowicjusz
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żary
|
Wysłany: Wto 23:28, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Zamiana raczej nie wchodzi w grę bo EGR sterowany jest podciśnieniem a sztanga turbiny sterowana jest nadciśnieniem a co za tym idzie budowa zaworków jest inna. Aby sprawdzić czy przyczyną jest N75 podłącz wężyk z kolektora dolotowego bezpośrednio na gruszkę turbiny (omijając zawór N75). Auto będzie nieco słabsze ale nie powinien występować notlauf ani zmiany/falowanie mocy. Oczywiście będzie tak jeśli przyczyną jest N75.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sosik
Nowicjusz
Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Zielonej Góry
|
Wysłany: Śro 12:39, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
podepne sie tez sprawdzalem n75. dla ulatwienia obejscia to wlasnie jak ptaak mowi polaczyc niebieski z czerwonym xd u mnie jednak to nie N75;/ trzeba szukac dalej ;p moze ina opcja pierw napisz jakie sa objawy:D i czy npewno wiesz ze to n75
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ptaak
Nowicjusz
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żary
|
Wysłany: Śro 23:23, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie w takich przypadkach najlepiej jest zrobić komplet logów. Bez tego to szukanie wiatru w polu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sosik
Nowicjusz
Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Zielonej Góry
|
Wysłany: Czw 0:11, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
nom tak . te z gory widoczne wezyki mozna sprawdzic i tak ;p u mnie byly 2 zetkniete ze soba i sie ,,przepalily" w 1 miejscu sa stopione lekko ale to chyba nie od tego??;p aczkolwiek sprawdze to jeszcze czy tam czasem nie ma otworu;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomko91
Super User
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FKR Gronów/Zielona Góra
|
Wysłany: Czw 16:43, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
musisz sprawdzić czy są szczelne jeśli tak to nie jest ich wina a powiedz sosik jakie Ty masz teraz objawy co Ci się z autem dzieje dokładniej?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|