Forum www.vaglubuski.fora.pl Strona Główna www.vaglubuski.fora.pl
Lubuskie forum aut grupy VAG: Audi, Volkswagen, Seat, Skoda, Porsche, Bentley, Lamborghini, Bugatti;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prędkościomierz i obrotomierz death :/ A4 B5

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.vaglubuski.fora.pl Strona Główna -> Problemy i pytania techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bezimienny
Super User



Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZG/Torzym

PostWysłany: Nie 14:19, 06 Mar 2011    Temat postu: Prędkościomierz i obrotomierz death :/ A4 B5

Witam, wielki problem, jadąc po drodze sie zatrzymałem, zamknołem auto, po 1min wracam otwieram odpalam i zonk, obrotomierz martwy a prędkościomierz drga przy zerze, kontrolki takie jak kierunki, długie, rezerwa paliwa działają, co może być przyczyną i jakie rozwiązanie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aju
Nowicjusz



Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ / PO

PostWysłany: Nie 21:50, 06 Mar 2011    Temat postu:

podepnij vaga, zobacz błędy czy są
poza tym wypadało by napisać rok auta oraz czy to zegary jagera czy vdo w jagerze bywa że pada procesor
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bezimienny
Super User



Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZG/Torzym

PostWysłany: Nie 22:03, 06 Mar 2011    Temat postu:

To jest tak po postoju zegary zaczeły działać prawidłowo, potem za którymś odpaleniem znowu zonk, po kolejnym postoju na spocie działały prawidło, podpięty był zag błędy skasowane, i w drodze do miejsca zamieszkania było ok zobaczymy co będzie dalej, jeśli będą problemy to przemyśle FIS'a.

P.S auto z roku 1995 a zegary VDO.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aju
Nowicjusz



Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ / PO

PostWysłany: Nie 22:11, 06 Mar 2011    Temat postu:

może maja już "zimne luty" dość popularna awaria w starszych vagach
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bezimienny
Super User



Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZG/Torzym

PostWysłany: Nie 22:14, 06 Mar 2011    Temat postu:

Mógł byś rozwinąć? wina licznika, wina auta, czy podłączenia licznika do auta, chyba to trzecie, ale chciał bym troche konkretów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aju
Nowicjusz



Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ / PO

PostWysłany: Nie 22:17, 06 Mar 2011    Temat postu:

nie wiem co będzie w Twoim przypadku, zimne luty to brak połączenia podzespołów z płytą (ścieżką na płycie) coś w rodzaju oderwania się tego lutu od "nóżki" danego urządzenia...
Dość popularne, dość nagminnie występujące w zegarach VDO w vw T4
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shu B3FAN
User



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żary

PostWysłany: Pon 1:07, 07 Mar 2011    Temat postu:

aju napisał:
Dość popularne, dość nagminnie występujące w zegarach VDO w vw T4


w passacie b3 vdo electronic lubi padac temp i paliwo :/ wlasnie zimne luty
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bezimienny
Super User



Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZG/Torzym

PostWysłany: Pon 16:36, 07 Mar 2011    Temat postu:

No to pierwsza diagnoza jest, a jak z naprawą? czy naprawiać stare (gdzie i za ile?) czy szukać nowych liczników? musze przyznać że to nie było liczone w wydatkach, szczególnie że musze zmienić lampy sonary na jakieś normalne.

P.S Po postoju licznika działają do wyłączenia auta, i po chwili po odpaleniu przestają działać.

Edit: na innym forum znalazłem identyczny problem i jest to.. procesor motoroli który lubi siadać, możliwa wymiana lub wymiana licznika, i tu pytanie, czy w ZG da rade naprawić takie coś?


Ostatnio zmieniony przez Bezimienny dnia Pon 17:14, 07 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oktawian
Nowicjusz



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sob 10:25, 12 Mar 2011    Temat postu:

Jeżeli dorwiesz sam procesor to wymieni go prawie każdy elektronik w ZG ...
Tylko teraz pytanie czy nie taniej i szybciej będzie dorwać cały licznik ? i go po prostu wymienić ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bezimienny
Super User



Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZG/Torzym

PostWysłany: Sob 10:28, 12 Mar 2011    Temat postu:

No właśnie, dobry licznik to koszt 100zł a naprawa boje sie że więcej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lapeno
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sob 12:07, 12 Mar 2011    Temat postu:

jesli nie masz fisa to kup sobie odrazu licznik z fisem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bezimienny
Super User



Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZG/Torzym

PostWysłany: Sob 16:29, 12 Mar 2011    Temat postu:

Jak to jest z tym FIS'em? P&P czy trzeba coś domontowywać itp?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lapeno
Administrator



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sob 18:38, 12 Mar 2011    Temat postu:

spytaj topora on zmienial i bedzie wiedzial dokladnie co i jak
on mial 4 zegary dieslowskie i brak fisa i zmienial na licznik z s4 z fisem i 6 zegarami....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.vaglubuski.fora.pl Strona Główna -> Problemy i pytania techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin