|
www.vaglubuski.fora.pl Lubuskie forum aut grupy VAG: Audi, Volkswagen, Seat, Skoda, Porsche, Bentley, Lamborghini, Bugatti;)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek
Świerzak
Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:07, 19 Lip 2011 Temat postu: GOLF mk1 mańka |
|
|
MODEL: golf 1 79r
SILNIK: 1.6 TD
MOC: 80KM
MODY POD MASKĄ: silnik po kapitalnym remoncie wymienione części są nowe (honowanie cylindrów, tłoki pierścienie swożnie, panewki, szlif wału, głowica planowana, wymienione gniazda, prowadnice uszczelniacze, zawory, świece żarowe, końcówki wtryskiwaczy, turbina po regeneracji, pompa wody, wszystkie uszczelki jakie tylko wystąpiły w silniku, filtr stożkowy K&N, Elementy silnika pomalowane na czarno.
ZAWIESZENIE:
PRZÓD- gwint FK, nowe łożyska wpiastach, nowe łożyska McPherson sportowe firmy BONRATH, rozpórka górna alu firmy MATTER, dolna alu SANDTLER, stabilizator(nowe gumy),
TYŁ: kit KONI z regulacją wysokości i twardości, rozpórka , nowe łożyska w bębnach,
UKŁAD HAMULCOWY: tarcze ATE POWER DISC, klocki FERRODO, nowe linki ręcznego
KOŁA: STEFFAN BCW 8/10/14 et 20/0 opony CONTINENTAL 195/45 i TOYO 225/35 lub
REVO CL 8/9/13 et 6/6 opony DUNLOP SP 2000 175/50
NADWOZIE: brak tylnego zerzaka, poszerzony tył po 2,5 cm na stronę, wstawiony nowy tylny pas, tylne szerokie lampy ciemne FIFFT, wlew paliwa alu JOM, przednie reflektory INPRO, szeroki hokej GTI,
WNĘTRZE: kubełki KOENIG, szelki trzypunktowe SCHROTH, brak tylnej kanapy ( zarejestrowany na 2 osoby), kierownica MOMO TEAM D28, nakładki na pedały JAMEX,
AUDIO: brak
ZMIANY PRZEPROWADZONE: auto kupiłem serię wymienione wyżej części zostały zmienione przezemnie.
PLANY: zamiana silników, stabilizator tył, swożnie tylne pod kątem 1,5 stopnia, system hamulcowy TILTON i przewody elastyczne w oplocie stalowym, klatka bezpieczeństwa, poszerzenie przodu, klamki audi A4, lusterka KPU, jedna wycieraczka, brewka KAMEI,
Golfika kupiłem 3 lata temu z silnikiem na wykończeniu. Służy mi do jazdy na co dzień do pracy. Silnik nie pasu do charkteru modyfikacji w golfiku ale to tymczasowy swap.
w garażu
przygotowania do wyjazdu do Rothenburga 2010
na zlocie
przeróbka tyłu
TUNING DE LUXE 2010
wymontowanie silnika
drugi silnik już wyremontowany
komora silnika delikatnie wyczyszczona
detale po malowaniu
koła na niedzielne wyjazdy (4 poprawiam bo wyszły zcieki)
trochę nowych fotek z prac nad komorą:
złożone zawieszenie. miał być gwint FK ale postanowiłem zamontować H&R
miska do reanimacji:
ze względu na inne położenie mechanizmu zmiany biegów musiałem zbudować od nowa kolektor wydechowy za turbiną.
Tak wygląda już zamontowany kolektor wydechowy
Front już prawie poskładany jeszcze muszę dopracować kilka szczegółów. Następny etap prac to będzie poszerzenie błotników, lakierowanie maski, przeróbka drzwi i jednej wycieraczki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariusz_b3
Szeryf :)
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 658
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z powolania
|
Wysłany: Wto 9:24, 19 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No widać ze dzialasz ostro kolego jedyneczka niczego sobie ale troche jak dla mnie za szerokie kapcie na tyle pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|